Weer thuis... - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Weer thuis... - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Weer thuis...

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Mei 2016 | Nederland, Best

Na een reis van zo'n 23 uur zijn we vanmorgen rond half tien weer thuisgekomen. De reis ging prima, enige extraatje was dat we een extra tussenstop in India hadden om bij te tanken (het vliegtuig dan, niet wijzelf...). Dit komt (nog steeds) door de brandstofcrisis in Nepal.

Deze stop duurde niet lang, waardoor we nog eerder dan verwacht in Abu Dhabi geland zijn. Daar hadden we een tussenstop van 3 uur. Voordeel is dat er ligstoelen staan waarop je even een dutje kunt doen. Dat was wel handig, want de tussenstop viel precies rond middernacht.

De aansluitende vlucht naar Dusseldorf was in een gloednieuwe Boeing 787, met een erg mooi en modern entertainment systeem. De kinderen wilden dus, ondanks het feit dat het midden in de nacht was, uiteraard niet slapen maar spelletjes spelen en filmpjes kijken.

Vanmorgen rond 7 uur zijn we geland op Dusseldorf. De bagage kwam redelijk snel en ook de shuttle naar onze auto kwam binnen vijf minuten. Wel even zoeken naar de auto, want door stof en Sahara zand hadden alle auto's opeens dezelfde kleur.

En om ongeveer half 10 vanmorgen waren we weer thuis...

Iedereen weer bedankt voor het volgen van onze blog, zoals altijd vinden we het erg leuk om alle reacties te lezen!

• 08 Mei 2016 - 16:41

Nicole En Wim:

Na een lange terugreis lekker even uitrusten.
    Hierna is het nagenieten.

• 08 Mei 2016 - 17:16

Rianne:

Jullie weer bedankt voor alle verhalen

• 08 Mei 2016 - 23:18

Klaas Van Dijk:

Hoi Globetrotters. Welkom thuis. Fijn dat we jullie avonturen van zo dichtbij hebben mogen volgen. Ongetwijfeld hebben jullie andere ouders ermee op ideeën gebracht... met vriendelijke groet, Klaas van Dijk vrmk.nl

• 10 Mei 2016 - 20:13

Ingrid:

Home sweet home. Weer een levenservaring rijker! Het was weer erg leuk om jullie te volgen