Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 April 2016 | Nederland, Best

Nog maar 4 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover...

Vandaag hebben we alle spullen ingepakt. Het past zowaar in 2 weekendtassen dus we hoeven niet bang te zijn teveel bagage bij ons te hebben.

De afgelopen dagen hebben we veel kleine dingen geregeld, zoals het vullen van de MP3 spelers van de kinderen en het uitprinten van de papieren.
Een ding wat zeker nog moet gebeuren is inchecken. Zeker voor de eerste vlucht want voor die vlucht hebben we nog geen gereserveerde stoelen. En we willen natuurlijk wel bij elkaar zitten...
(Overigens, voor alle andere vluchten zijn de stoelen wel al gereserveerd.)

We vliegen donderdag avond, rond half 10, vanaf Dusseldorf. Da's wel lekker want zo hebben we genoeg tijd om naar het vliegveld te gaan en de bagage af te geven. Rond 6 uur (lokale tijd) landen we op Abu Dhabi, voor een tussenstop van 5 uur. Daarna vliegen we door naar Kathmandu, waar we 5 uur 'm iddags lokale tijd landen. Taxi van het vliegveld naar het hotel is gelukkig al geregeld... In Kathmandu blijven we 3 nachten dus er is genoeg tijd om bij te komen en daarnaast onze eerste schreden in Nepal te zetten.

Wat moet er nu nog gebeuren? Eigenlijk vrijwel niks meer, denk ik. Nou ja, onszelf kennende zal er tot op het laatste moment van alles te doen zijn maar dat zien we nog wel.

• 17 April 2016 - 16:07

Dionne:

Nog veel succes dan met de laatste dagen voor vertrek en alvast een heel goede, plezierige reis gewenst!

• 17 April 2016 - 16:42

Tante Zus:

Ik wens jullie een goede reis toe en veel plezier.
    Ik vertrek morgen.
    Groetjes tante Zus

• 17 April 2016 - 21:56

Klaas Van Dijk:

Hoi Patricia en Bart. Wat spannend een reis naar Nepal. Die zouden we graag ook op onze website willen plaatsen. Na de avonturen in Sri Lanka waarover jullie op de vrmk beurs hebben verteld is Nepal weer een mooie nieuwe uitdaging. Laten jullie weten als we de verhalen ook op verrereizenmetkinderen.nl geplaatst mogen worden? In ieder geval heel veel plezier de komende tijd.
    met vriendelijke groet, Klaas van Dijk

• 18 April 2016 - 22:45

Ingrid Van Der Velden:

Echt aftellen nu. Heerlijk! Ben reuze benieuwd wat jullie nu weer allemaal mee gaan maken en kijk uit naar het eerste reisverslag vanuit Nepal! suc6 nog even met de laatste dingetjes regelen.

• 19 April 2016 - 07:38

Rianne:

De groeten aan prachtig Nepal. Wens jullie een mooie reis toe. Genieten, genieten en nog eens GENIETEN!

• 19 April 2016 - 08:16

Joke En John Groenendijk:

Wij wensen jullie een fijne, en veilige reis toe.En veel plezierige vakantiedagen toe.

• 19 April 2016 - 11:00

Paula Cramer:

Wordt vast weer een fantastische reis! Veel voorpret gewenst en een goede reis.

• 19 April 2016 - 11:05

Sjoerd & Anja:

Een hele fijne reis toegewenst! Geniet ervan en wij zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

• 19 April 2016 - 12:03

Nicole En Wim:

Ook wij wensen jullie een geweldige mooie vakantie toe.
    Wij volgen jullie reisverslagen en foto's met plezier..

• 19 April 2016 - 15:52

Esther:

Lekker, komt nu heel dichtbij! Geniet ervan. Leuk om jullie verhalen dadelijk te lezen.

• 19 April 2016 - 22:41

Aniek Van Leur:

Wat leuk dat ik zo een beetje op de hoogte kan blijven. Het klinkt super.....goed voorbereid en ready to go! Ik wens jullie een hele goede reis en een super mooie vakantie. Heel veel plezier met zijn allen!