Floating Village - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Familie Cox - WaarBenJij.nu Floating Village - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Floating Village

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Januari 2012 | Cambodja, Khett Siem Reab

Vanmorgen zijn we naar de Floating Village geweest. Eerst een half uur in een busje, daarna nog een half uurtje varen (in een ruime boot...) en toen waren we er. Na een rondje gevaren te hebben mochten we even bij een schooltje aan land.

Vooral Mathijs (maar ook Jasper) vond het super leuk. Hij had gelijk 20 vriendjes en vriendinnetjes met wie hij ging spelen en rennen. Mathijs nam meteen het voortouw en ging sprint-wedstrijdjes origanisern (klaar voor de start, AF). Toen Mathijs riep dat iedereen op een rij moest gaan staan gingen alle kinderen tot zijn grote teleurstelling in een cirkel staan... Wat ook hielp is dat we wat ballonnen uitgedeed hebben.

Voor Jasper was het allemaal nog wat spannend, maar ook hij had het goed naar zijn zin. Overal op klimmen, zingen en dansen!

Daarna nog even naar een kleine krokodillen boerderij geweest. Ze hadden er maar 4 dus we waren snel uitgekeken. Ook kweken ze er vissen, voor de kinderen was het leuk om te zien hoe die gevoerd werden.

Rond half 12 waren we al weer terug in het hotel. Omdat Jasper nu niet wil rusten gaan we eerst naar het centrum (met een Tuk Tuk natuurlijk) om de was te laten doen, geld te halen en te lunchen.

• 09 Januari 2012 - 06:45

Ome Gijs En Vick :

Wauw!! Echt heel leuk om alles te lezen en foto's te zien!
    Gijs heeft de directe link op mijn telefoon gezet( duurde even voor ik snapte hoe ik kon reageren, vandaar de late reactie!)
    Maar goed te lezen dat Mathijs en Jasper het zo naar hun zin hebben.
    Geniet nog lekker van alle mooie plekjes en leuke gebeurtenissen!!

• 09 Januari 2012 - 12:51

Agma:

hallo hier is alles goed lekker gegeten in tilburg

• 09 Januari 2012 - 18:27

Nicole En Wim:

Met plezier blijven wij jullie volgen.
    Wat geweldige indrukken die jullie aan ons geven.

Blijf lekker genieten met jullie viertjes dan kunnen wij hier ook een graantje van mee pikken.

• 09 Januari 2012 - 20:51

Natalie, Jannes, E&T:

Hoi sus en Bart, leuk om jullie verslagen te lezen! Fijn te horen dat de reis goed is gegaan, en gave foto's van Mathijs en Jasper tussen alle andere kindjes!

Hier ook alles goed (maar lang niet zo goed is bij jullie.. )!

• 10 Januari 2012 - 21:31

Karen:

Leuk die blonde kinderen tussen de wat donkere, anders dan hier! fijn dat ze het zo goed doen! En unique ervaring voor ze! Als ik de fotos zo zie ben ik jaloers, zou daar ook wel willen zijn nu! Heel veel plezier nog en ik houdt jullie dagverslagen bij! Erg leuk om zo te lezen