Weer thuis... - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Weer thuis... - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Weer thuis...

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Februari 2012 | Nederland, Best

Tja, en toen zat de reis er weer op!
De terugvlucht verliep prima, zonder vertraging en dinsdag morgen even na 6 uur stonden we weer op Schiphol. Waar het 4 graden vroor... Toen met alle bagage de trein in naar Den Bosch, waar Agma ons ophaalde.
Rond 11.00 waren we weer thuis in Best, waar het nu een grote troep is van alle tassen, kleren en andere zooi...

We hebben een fantastische vakantie gehad, wat ons betreft de mooiste verre reis die we gemaakt hebben tot nu toe. Dat komt zeker voor een groote deel door Mathijs en Jasper, die het erg goed gedaan hebben en (bijna...) altijd goed geluisterd hebben. En goed gewandeld, goed gegeten en goed geslapen. Scheelt ook...

Ook willen we al onze volgers bedanken voor de vele reacties (zowel op de blog als privé)!
Wellicht over een tijdje weer een nieuwe reis...

• 01 Februari 2012 - 16:26

Frits En Yvonne:

Wat geweldig dat jullie een fantastische vakante gehad hebben.En als de kinderen zich amuseren,heb je zelf ook vakantie.
    Dat het nu een grote zooi is kan ik me goed voorstellen.Lang leve de wasmachine en droger.Daar zullen jullie nog wel even mee bezig zijn.
    Hopelijk zien we ons snel en dan horen we hoe geweldig jullie het gehad hebben.Tot snel.
    Knuffels aan iedereen