Papieren zijn binnen! - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Papieren zijn binnen! - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Papieren zijn binnen!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 December 2011 | Nederland, Best

Gisteren lag er een dikke envelop op de deurmat: de papieren van de reis zijn binnen!
Hotel vouchers, e-tickets, informatie over de lokale reisagenten, uitnodigingsbrief voor Vietnam: het zat er allemaal bij.

Vandaag een paar uur bezig geweest om alles in te scannen en te sorteren. We nemen een mini-laptop mee op vakantie (bijna overal is internet en daarbij, wat filmpjes voor de kinderen) dus alle papieren digitaal meenemen is wel zo handig.

Ook gisteren: de nieuwe credit-card kwam binnen. De oude verloopt exact op de laatste dag van de vakantie maar mochten we om wat voor reden dan ook de terugvlucht missen, juist dan is een geldige credit-card goud waard.

Het gaat nu snel: nog 2 weken werken, dan een weekje Kerst vakantie en een paar dagen (werken...) daarna vertrekken we al.
Vandaag nog even de vlaggen van de landen geoefend met Mathijs maar daar zitten geen verrassingen meer tussen... Papa mocht de hele avond voor Tuk-tuk spelen dus het lokale vervoer hebben ze ook al geoefend..

• 21 December 2011 - 10:12

Sjoerd:

Wij zijn ook druk bezig met de voorbereiding op jullie bezoek: uitvinden wat we jullie moeten laten zien en proeven. We moeten binnenkort nog even mailen en msnen voor de exacte data!