Inpakken - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: Bart

28 December 2011 | Nederland, Best

Nog iets meer dan een week en dan is het zover! Het aftellen is nu echt begonnen en dat is te merken.

Wij hebben allebei deze week vrij en die tijd kunnen we goed gebruiken om in te pakken, de laatste spullen te kopen en alle lijstjes nog eens te checken. Ongelofelijk, hoeveel papieren we mee (moeten) nemen op de reis. Hotel-vouchers, e-tickets, kopieën van paspoorten, plattegrondjes van steden...
Wwe hebben de LP nu digitaal maar een papieren kopie van de plattegrondjes is nooit weg, kunnen we tenminste nog analoge aantekeningen maken!

Gelukkig wordt het todo-lijstje korter in plaats van langer. Voor mijn gevoel hebben we de meeste dingen nu geregeld, al leert de ervaring dat we zodra we Best uit zijn de eerste 'oh ja' komt. Zo kwamen we er al eens op de rondweg van Eindhoven achter dat we de babyfoon vergeten zijn. Wat mij eraan doet denken dat we die nog moeten pakken...

• 02 Januari 2012 - 14:15

Anja En Sjoerd:

Vergeet vooral de zwembroek (van de jongens) en de zonnebrand niet :D

Als je hier bent moet je toch even ons zwembad in...