Angkor Wat - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Familie Cox - WaarBenJij.nu Angkor Wat - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Angkor Wat

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Januari 2012 | Cambodja, Khett Siem Reab

Vanmorgen rond een uur of 8 stond een busje met een gids klaar om ons naar Angkor Wat te rijden. In één woord: overweldigend! En fantastisch. En prachtig.

Het begon er al mee dat we op een olifant konden rijden! Voor ons een beetje te touristisch, voor de kinderen natuurlijk fantastisch.

Daarna heeft onze gids ons in een paar uur een aantal tempels laten zien. Veel klimmen en klauteren, iets wat de kinderen natuurlijk erg leuk vonden. Jasper zat het grootste deel in de rugdrager, Mathijs heeft het grootste deel zelf gelopen. Beiden vonden het erg leuk en hadden veel lol samen.
Ondanks de warmte hebben ze nauwelijks geklaagd.

Om de kinderen een plezier te doen hebben we niet alles bezocht wat onze gids voorstelde. Wel hebben we een ticket dat 3 dagen geldig is, zodat we nog op eigen gelegenheid terug kunnen als we dat willen. Iets wat we zeker nog van plan zijn de komende dagen.

Terug in het hotel is Mathijs weer gaan zwemmen met Daniel. Erg leuk om die 2 samen bezig te zien, ze zijn echt aan elkaar gewaagd. Na z'n middagslaapje is Jasper er ook bij gekomen.

Mathijs was vanavond helemaal op, hij viel tijdens het avondeten in slaap en is snel naar bed gebracht. Jasper was natuurlijk super-actief en heeft met 1 van de serveersters van het hotel een bezoekje gebracht aan de keuken waar nog meer dames waren die hem zoooo knap vonden.... Het blijft ongeloofelijk om te zien dat onze kinderen hier een ware atractie zijn. Ze worden voortdurend gefotografeerd, over hun bol geaaid, aangeraakt enz. Mathijs begint het wat beu te zijn en zegt voortdurend dat hij niet op de foto wil.... Jasper geniet wel van de aandacht (zolang papa en mama maar in de buurt zijn).

Morgen een uitstapje naar de Floating Village, met een bootje naar een drijvend dorp.

• 08 Januari 2012 - 14:59

Tante Zus:

Ik ben vanmiddag even bij oma geweest en heb haar het verslag van jullie meegenomen. Ik ben niet lang gebleven want ik heb de griep en dan steek ik oma nog aan.Wat geweldig dat de kinderen het leuk vinden.Hoe lang blijven jullie in Cambodja? Hier is het regen regen en nog eens regen je wordt er gewoon gestoord van.Groetjes tante Zus

• 08 Januari 2012 - 18:38

Frits En Yvonne:

Wat een belevenis voor Mathijs en Jasper om op een olifant te zitten.
    Ik kan me voorstellen dat de kinderen het niet meer leuk vinden om op hun hoofde geaaid te worden,maar ze vallen wel op natuurlijk met die blonde haartjes.
    Veel plezier met het uitstapje naar de Floating Villige.