Rustdagen 4 en 5 mei - Reisverslag uit Merzouga, Marokko van Familie Cox - WaarBenJij.nu Rustdagen 4 en 5 mei - Reisverslag uit Merzouga, Marokko van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Rustdagen 4 en 5 mei

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Mei 2013 | Marokko, Merzouga

Na alle drukte nu een paar dagen rust. Uitrusten van het reizen en de kamelentrip. We hebben weinig gedaan de afgelopen dagen, vooral rond het zwembad gezeten om te lezen, kleuren, voetballen, rondrennen en ook hier weer lekker trommelen op de vele trommels die ze hier hebben.
Het eten is hier lekker alleen een lekker pilsje in deze hitte ontbreekt :-).
Morgen vertrekken we naar Tinerhir, vlakbij de Todrakloof. Ook hier blijven we weer 2 nachten.

• 05 Mei 2013 - 20:10

Rianne:

Heerlijk toch, actieve dagen weer afwisselen met relaxen. Da's toch vakantie. Genieten! En de todrakloof, ook weer mooi om naar toe te gaan hoor.

• 05 Mei 2013 - 21:33

Duinen, Erwin En Kids:

Heerlijk ff relaxen bij het zwembad. Daar is het hier inmiddels ook lekker weer voor, en wel met pilsje aanwezig ;-). Geniet nog lekker van jullie vakantie!!

• 06 Mei 2013 - 06:08

Natalie:

Hee zus,
    het klinkt allemaal heel goed.
    sorry dat we nog niet hadden gereageerd. in het nieuwe huis hebben we nog geen aansluiting....en daar hebben we veel geklust...
    ben benieuwd naar al jullie verhalen en foto's.
    groeten
    Natalie