Een leuk weerzien - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Familie Cox - WaarBenJij.nu Een leuk weerzien - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Een leuk weerzien

Door: Bart

28 Januari 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Nog voordat ik gisteren avond de blog had afgerond ging de telefoon: Sjoerd en Anja, die in de lobby van het hotel op ons stonden te wachten.
We konden het natuurlijk niet laten om onze grote kamer even te laten zien :-) dus wij 29 verdiepingen naar beneden (nou ja, eigenlijk maar 22 want de lobby zit al op de 7e verdieping, dit omdat het hotel in een heuvel is gebouwd). Echter, de lift nemen is ook niet al te makkelijk want om de lift te bedienen heb je het pasje van de kamer nodig en daardoor heb je dan weer geen stroom waardoor (bijna) alle lampen uitvallen...

's Avonds bij een tentje aan straat heerlijk gegeten. Je kon er vlees, vis en groente uit een kraampje pakken wat of door hun werd bereid, of wat je zelf in een pan kokend water kon koken.
Daarnaar hebben we bij ons nog wat gedronken en bijgekletst en voor we het wisten was het al half een 's nachts!

Vanmorgen danook lekker uitgeslapen en wat boodschapjes gedaan. Onder andere een horloge voor mij en -alweer- een Ray Ban zonnebril, deze keer voor Patricia...
Daarna met de monorail naar het appartement van Sjoerd en Anja gegaan. Met 2 kinderen nog wel een onderneming, zeker omdat dit weer de eerste keer was. Gelukkig was het niet druk en konden we alles goed vinden. Toen natuurlijk eerst hun flatje bewonderd! We kregen nog bijna ruzie wie nu groter woont: wij in ons hotel of zij in hun appartement. :-) Denk dat zij net nipt winnen...

Bij het appartementencomplex is ook een prive zwembad en daar hebben de kinderen (inclusief Sjoerd) lekker gezwommen. Vooral Mathijs heeft zich erg uitgeleefd en de halve marathon uitgerend... Helaas werd het zwemmen verstoord door een flinke regenbui, iets wat je hier vrijwel iedere middag tegenkomt. Toen snel naar binnen en een spelletje gespeeld.
Maar, na regen komt zonneschijn en toen het eenmaal opgeklaard was zijn we met de auto naar een leuk restaurantje gegaan. Er komen vrijwel alleen maar locals, maar we hebben er super lekker gegeten.

En toen was het alweer bedtijd voor de kinderen en werden we heerlijk luxe thuisgebracht, waar we zo meteen van een lekker blikje Bavaria kunnen genieten, een cadeautje van Sjoerd en Anja...