Tussenstop - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Cox - WaarBenJij.nu Tussenstop - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Tussenstop

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Januari 2012 | Thailand, Bangkok

Even een korte update uit Thailand. Tja, dat was niet gepland, even ´omvliegen´ langs Bangkok.

Overstaptijd valt nogal mee, we zijn een uur bezig geweest met lopen naar de transferbalie, security check en het uitvogelen waar onze bagage zich bevindt. Die was volgens de wijze man aan de balie namelijk zoek, maar na een aantal telefoontjes lijkt het er toch op dat de bagage nog traceerbaar is en dus tegelijk met ons in Siem Reap belandt.
Daar komen we om 20.20 vanavond aan en ook de transfer naar het hotel is omgeboekt. Hoeven we niet ter plaatse nog een een taxi te regelen...

De kinderen krijgen volop aandacht hier van de Thai. Een kroel door het haar, een lach of een klopje. De kinderen laten heet nu nog over zich heenkomen, eens afwachten hoe lang ze dat volhouden.

Over volhouden gesproken, ze houden zich super goed! Vrijwel geen gejammer gehoord tot nu toe.
Nog een paar uurtjes en dan zijn we eindelijk in ons hotel...

• 06 Januari 2012 - 14:21

Tante Zus:

Is alles naar wens verlopen?Jullie zullen wel blij zijn als jullie in het hotel zijn, met de kids alles goed?Ik was gisteren bij Oma hebben samen lekker gegeten dat vind ze altijd heerlijk.Stuur een beetje zon naaar nederland. Veel plezier tante Zus

• 07 Januari 2012 - 05:31

Gijs:

Hee BeePeeMJee,

Ik zie nu pas de verslagen op de weblog. Dacht dat ik wel automatisch mailtje zou krijgen als er nieuw bericht op zou komen...niet dus.
    Vandaar mn WA gister (wrs nog niet gelezen) en mn smsje net.

Hoop dat plaats van bestemming, incl bagagge inmiddels bereikt is.
    Rust lekker uit van al dit gereis en gewacht. En ik kijk uit naar het volgende verhaal!

Grt
    Gee

Ps. Hier geen nieuws (is goed nieuws)