Alles ingepakt? - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Alles ingepakt? - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Alles ingepakt?

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Januari 2012 | Nederland, Best

Kerst en nieuwjaar zijn voorbij, het weer in Nederland echt slecht, het lijkt wel herfst zo hard waait, regent en stormt het.... we willen snel vertrekken naar het warme Cambodja. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover. De meeste spullen zitten in de tassen en de kilo's zijn gewogen en we blijven ver onder het toegestane gewicht (gelukkig want met zijn vieren mogen we 80 kilo aan ruim bagage en 20 kg aan handbagage meenemen...). We hebben geprobeerd om zo min mogelijk mee te nemen zodat we niet met zware tassen hoeven sjouwen.... en dat lijkt redelijk gelukt. Totaal hebben we 35 kg aan ruimbagage en 10 kg handbagage.
Patricia heeft nog even pasfoto's laten maken voor de visa van Cambodja en Vietnam.
Bart heeft vandaag voor het laatst gewerkt. De jongens mogen morgen nog 1 dag naar het Kinderdagverblijf/ BSO. Mathijs heeft er super-veel zin in en vertelt in zijn eigen bewoordingen over de reis. Jasper is wisselend enthousiast, hij lijkt wat gespannen te zijn voor alles wat gaat gebeuren, gelukkig doet wat extra aandacht wonderen. Er blijkt nog ruimte te zijn in onze tassen zodat we ook wat speelgoed/ knuffels mee kunnen nemen voor de kinderen in Cambodja.
Donderdagochtend rond 6.30 vertrekken we vanuit Best naar Agma en Jan, zij zullen ons naar Schiphol brengen (zij nemen ook onze winterjassen mee naar huis... die hebben we de komende weken niet nodig....). Natalie, Emma en Thijmen komen ook nog even om ons uit te zwaaien. Om 12.00 uur vertrek ons vliegtuig naar Maleisie waar we na een vlucht van ongeveer 11 uur aankomen, het is dan 7.00 uur locale tijd. Misschien lukt het dan al om iets van ons te laten horen!

Morgen de allerlaatste zaken regelen en zorgen dat ons huis opgeruimd achter blijft....

• 03 Januari 2012 - 20:36

Dionne En Erwin:

Een heel fijne reis gewenst!! En veel succes met de lange vliegreis :-).

• 03 Januari 2012 - 22:31

Rianne:

Wens jullie heel veel plezier toe. Maar er een mooie reis van! Ben nu al benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes Rianne

• 04 Januari 2012 - 08:50

Karen:

Bart, Patricia en kids, een hele goede reis en vooral heel veel plezier!

• 04 Januari 2012 - 14:51

Tante Zus:

Patricia Bart Mathijs en Jasper ik wens jullie een heel fijne vacantie en een heel goede vlucht. Oma is vandaag naar de oogarts.Ik bel haar vanavond dat jullie start klaar zijn. Dikke knuffel tanta Zus

• 04 Januari 2012 - 21:46

Lydia:

Geniet van alles, wij houden hier een oogje in het zeil.

• 05 Januari 2012 - 08:44

Lydia:

hopelijk gaat alles nog naar wens en lopen jullie niet te veel vertraging op door het slechte weer!

• 05 Januari 2012 - 11:55

Koen Smits:

Een goede reis en heel veel plezier!