Nog veel te regelen - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Nog veel te regelen - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Nog veel te regelen

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 September 2011 | Nederland, Best

Vlak nadat we onze reis geboekt hebben zijn we op vakantie gegaan naar Patricia's ouders in Frankrijk. Toen we terugkwamen bleken de voorletters van de tickets niet correct.... Snel in spanning opgebeld, je hoort de laatste tijd zoveel verhalen over hoge kosten die je moet maken bij een verkeerde naam op het ticket. Gelukkig hebben we dit keer via een reisburo (DimSum)geboekt en konden de namen zonder kosten gewijzigd worden...pfff...

De afgelopen week hebben we een het Pacific Regency hotel (http://www.pacific-regency.com/) in Kuala Lumpur geboekt. Dat hoorde niet bij de reis van Dimsum. We zitten in een hotel met een mooi zwembad op het dak (34e verdieping) en uitzicht op de Petronas towers.

Voor Mathijs en Jasper zijn we een fotoboek aan het maken. Dit geeft een overzicht van onze reis door middel van foto's. Mathijs heeft de proefversie al in zijn klas laten zien en dat was meteen een succes...

Onze ToDo lijst groeit nog steeds en de inpaklijst wordt ook alsmaar groter. Gelukkig hebben we super-veel zin om te gaan en zijn ook de voorbereiding leuk om te doen!