We krijgen bezoek... - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu We krijgen bezoek... - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

We krijgen bezoek...

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 Mei 2014 | Nederland, Best

Goed nieuws: Sjoerd en Anja komen ons opzoeken in Sri Lanka! Het idee speelde al langer, maar nu ons reisschema vast ligt is het voor hun mogelijk om hun reis ook vast te leggen.
Is vanuit Maleisië natuurlijk minder ver vliegen dan vanuit Nederland... Sjoerd stond een paar weken geleden al onverwacht bij ons voor de deur, vanwege een werk-trip naar Nederland. En nu dus een rendez-vous in Sri Lanka.

We zien mekaar halverwege onze vakantie, in Arugam Bay. We hebben dan een rustdag ingepland dus er is tijd genoeg om bij de praten en wat te borrelen. :-)

Los daarvan zijn we steeds meer dingen aan het regelen / afronden. Het lokale vervoer is nu geregeld, de visa zijn binnen (ging heel gemakkelijk via internet) en ook is de parkeerplaats bij vliegveld Frankfurt gereserveerd. Scheelt ter plaatse weer een hoop gedoe.

Vandaag gewinkeld om nog wat dingen te kopen. Onder andere een nieuwe reistas voor Bart maar dat is niet gelukt. Wel een mooie gezien maar die was toch nog wat duur.

Nu nog een bezoekje brengen aan de GGD (voor de inentingen, maar waarschijnlijk hebben we niks nodig) en dus die tas regelen.

Maar eerst nog een weekje naar Frankrijk...

• 30 Mei 2014 - 05:15

Anja Rutten:

Sjoerd en ik hebben er ook heel veel zin in en heel leuk om jullie daar te zien!
    Alleen moet er hier nog heel wat meer geregeld worden, alleen de vlucht naar Colombo is geboekt...

Alvast veel plezier in Frankrijk!
    Groetjes, Anja