Vliegtickets geboekt - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Vliegtickets geboekt - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Vliegtickets geboekt

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 December 2013 | Nederland, Best

Jaaa, de vliegtickets zijn inmiddels geboekt. Dit keer verliep het niet zo vlot. Tijdens het boeken van de vlucht met SriLankan airlines gaf het programma bij het laatste tabblad een foutmelding. Het geld op de creditcard was wel gereserveerd maar we hadden geen enkel ontvangstbewijs, reserveringsnummer enz. Het was inmiddels 23.30 maar we besloten toch maar naar Sri Lanka te bellen. Het was een slechte lijn met een moeilijk verstaanbare medewerker..... volgende dag maar met ING gebeld... zij konden ons niet helpen, we moesten bij SriLankan zijn. Vervolgens opnieuw contact gezocht met SriLankan en na wat op en neer gebel is het gelukt, we hebben e-tickets en kunnen in de zomer naar Sri Lanka.
We vliegen vanuit Frankfurt naar Colombo (Sri Lanka) in een rechtsstreekse vlucht.
We hebben er allevier super-zin in! De jongens verheugen zich op de jungle, strand en wilde dieren (olifanten, krokodillen).
Binnenkort zullen meer verslagen volgen over onze voorbereidingen.

• 26 December 2013 - 23:25

Dionne:

Wat fijn dat het toch goed gekomen is :-). En veel succes en plezier met de voorbereidingen.
    Tot binnenkort met O&N :-).

• 27 December 2013 - 08:45

Rianne:

Wat leuk. De start is weer gemaakt. Geniet van alle voorbereidingen :-)

• 27 December 2013 - 13:27

Tante Zus:

Erg leuk dat de reis door gaat. Ik zou al in paniek geweest zijn als de tickets er niet waren, maar gelukkig is alles goed gegaan. Wanneer begint de reis?groetjes tante Zus