inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

inpakken en wegwezen

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Juli 2014 | Nederland, Best

Nog iets minder dan een dag en we gaan vertrekken. We vliegen morgen vanaf Frankfurt dus de reis begint met een paar uur in de auto.
We vertrekken lekker vroeg zodat we er nog een leuk dagje van kunnen maken.
Het vliegtuig vertrekt pas om 8 uur 's avonds, dus alle tijd.

Zondag ochtend komen we aan in Sri Lanka. Ook dan nog een uurtje in de taxi, maar we hebben de hele dag nog om bij te komen.
Maandag wat excursies. Het scheelt dat Nederland niet in de finale staat want die begint half 2 's nachts lokale tijd, dus we kunnen lekker op tijd naar bed. :-)

En dan 3 weken lekker rondreizen. Alle hotels zijn al geboekt, het lokale vervoer gedeeltelijk, en ideeën voor uitstapjes hebben we genoeg!

En over het inpakken... Tja, dat is toch weer een hele klus. ;-) Denk dat we bijna klaar zijn maar toch ligt het hele huis nog vol met spullen. Komt goed, want alles wat niet in de tassen past blijft gewoon thuis.