Nog 1 week... - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Nog 1 week... - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Nog 1 week...

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Juli 2014 | Nederland, Best

Het komt steeds dichterbij... Nog 1 week en we gaan vliegen.
Voor zover we kunnen verzinnen is nu alles geregeld en ingekocht. Vandaag nog snel de laatste aankopen gedaan: sandalen voor Jasper, sneldrogende handdoeken en een mp3-spelertje voor de kinderen.

Zelfs de stoelen in het vliegtuig zijn al gereserveerd: 2x 2 stoelen bij het raam. Kunnen Mathijs en Jasper allebei naast het raam zitten. Scheelt weer een ruzie... ;-)

Groot deel van de bagage bestaat uit paper: hotel vouchers, e-tickets, kopie paspoorten, visa, kleurplaten...
En verder natuurlijk (te) veel elektronica: smartphone, e-readers (3x!), mp3-speler, tablet (en/of misschien mini-laptop), fotocamera, filmcamera. Tel daarbij nog alle (verloop) kabels, SD-kaartjes enzo en ook dat is weer gigantisch veel.

Voor de verjaardag van Jasper hebben we een taart geregeld: als het goed is gaat het hotel die voor ons regelen. Ben benieuwd. Jasper maakt ons nu al gek met zijn verjaardag dus dat wordt erg spannend voor hem.

• 05 Juli 2014 - 16:47

Nicole En Wim:

Hallo allemaal,
    Wat spannend allemaal. Maar dat hoort erbij.
    Nog veel voorpret .
    Wij blijven jullie volgen.
    Lieve groetjes Nicole en Wim.

• 05 Juli 2014 - 20:54

Tante Zus:

Hallo allemaal
    Nu gaat het bijna gebeuren daar moet toch heel wat geregeld worden.
    Hoe lang gaat de reis duren?
    Ik wens jullie vier een heel prettige vakantie veel plezier en ik zal jullie volgen.
    Heel veel groeten tante Zus

• 07 Juli 2014 - 10:53

Ingrid:

Ja, ja het schiet nu echt op. Gaaf! Sri Lanka is zo mooi. Wat betreft die electronica moet ik wel lachen. Ik ken het en het weegt vaak stiekem toch best veel. Vroeger namen we alleen een papieren Lonely Planet mee he en belden we via een telefoonkaart. Nou veel plezier nog met de laastste voorbereidingen en wij kijken uit naar jullie 1e verslag vanuit Sri Lanka.