Hotels zijn geboekt! - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Hotels zijn geboekt! - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Hotels zijn geboekt!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Maart 2014 | Nederland, Best

Het heeft de nodige moeite gekost, maar we hebben eindelijk alle hotels geboekt!
Van simpel tot luxe, van klein tot groot en van normaal tot zeer apart.
In de categorie apart: een overnachting in een boomhut (deze locatie valt ook in de categorie simpel: er is niet veel meer dan een bed).

Eén van de redenen dat het een tijdje geduurd heeft komt doordat we steeds weer over de route aan het twijfelen waren. Nachtje langer op de ene plaats, of toch maar doorreizen, extra stadje ertussen plakken of toch maar niet. Maar we zijn er dus uit. Het wordt een mooie afwisseling tussen natuur (wildpark), strand / kust (wil Jasper graag) en oude sites.

Maar er is nog veel te doen: zo moeten we bijvoorbeeld het vervoer nog regelen. Het eerste deel van de reis nemen we een privé chauffeur die ons rondrijdt. Dan een stuk met de trein en over het laatste deel van de reis moeten we nog even denken: weer een eigen auto met chauffeur of toch maar taxi's of misschien maar wat vaker met de trein.

De reisafstanden zijn beperkt: we zullen per reisdag niet meer dan 200 km rijden en meestal zelfs veel minder. Al zijn de wegen daar niet zo mooi als bij ons.

• 23 Maart 2014 - 16:57

Yvonne Lemmens :

Wij hebben toch jullie verslag gekregen,alleen had Frits het bij de Spam staan.
    Het wordt heel avontuurlijk,echt iets voor jullie,geweldig.Veel voorplezier.