Korte update - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: Bart & Patricia

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Maart 2013 | Nederland, Best

De hotels zijn geregeld, de auto staat klaar, nu is het nog een kwestie van alles en iedereen op tijd in het vliegtuig te krijgen.

Op dit moment zijn we vooral druk bezig met het verzamelen van informatie. Plattegrondjes van de steden, route informatie onderweg, restaurantjes, noem maar op. En niet te vergeten: de paklijst, die iedere vakantie weer anders lijkt dan die daarvoor.

Verder lijkt het alsof alles OK is. Wat best wel eng is want dat betekent in het algemeen dat we dingen over het hoofd zien... Maar daar komen we in Marokko dan wel achter.

De kinderen hebben er in ieder geval veel zin in!

• 18 Maart 2013 - 00:24

Dionne:

Klinkt erg goed allemaal :-) en dan nu maar aftellen tot aan het vertrek !