Marokko - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu Marokko - Reisverslag uit Best, Nederland van Familie Cox - WaarBenJij.nu

Marokko

Door: Patricia

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Januari 2013 | Nederland, Best

Vorig jaar (januari 2012) zijn we in Azie geweest. Voor dit jaar kiezen we voor Marokko. In 2011 zijn we in Marrakech en Skoura geweest. Deze keer willen we het noorden en de woestijn van Marokko gaan ontdekken. We komen aan in Fez en blijven daar dan 2 nachten. Vervolgens gaan we naar de blauwe stad Chefchaouen om door te rijden naar Meknes. Vanuit Meknes gaan we naar Midelt en rijden dan door naar Merzouga in de woestijn. De volgende bestemming is Tinerhir (vlakbij de Todrakloof). Daarna vertrekken we via Midelt weer terug naar Fez.

• 21 Januari 2013 - 17:07

A Tuinstra:

Hallo Patricia en Bart, wanneer gaat de reis gebeuren?Ik schrok het eerste moment toen er stond patrisvogels ik wilde het eerst niet openmaken maar opeens dacht ik die naam komt je bekend voor, en jawel hoor, gaan jullie nu in de carnaval vacantie?Hier is alles goed.Veel plezier in Bad Bentheim als ik het goed heb.Groetjes tante Zus